La cita del dia


“En els moments de crisi, només la imaginació és més important que el coneixement”
Albert Einstein

diumenge, 30 de maig del 2010

Amic meu


Tan sols fa uns dies, amic meu, m’ajudares a desgranar un poema, l’objectiu, fer-li entendre a la meua filla el seu sentit. Ells comencen a caminar i algunes coses els queden lluny.
Hui, amic, hui l’entenc més que mai; i si, ara si veig el sentit de les imatges, la reiteració obsessiva d’una idea, perquè hui ja no et tinc, i note la teua absència. I perdona’m amic, perdona’m, perquè aquest divendres mentre em parlaves, no volia entendre’t, i es que no volia.



Ausencia en todo veo:
tus ojos la reflejan.
Ausencia en todo escucho:
tu voz a tiempo suena.
Ausencia en todo aspiro:
tu aliento huele a hierba.
Ausencia en todo toco:
tu cuerpo se despuebla.
Ausencia en todo pruebo:
tu boca me destierra.
Ausencia en todo siento:
ausencia, ausencia, ausencia.


Miguel Hernández

1 comentari: