divendres, 19 de març del 2010
Qüestionari per a l'alumnat. Clima a l'aula
En Salvador Piera i Gabardó. Dpt. de Didàctica de les Ciències Experimentals.
Relacions
1.1.- IMPLICACIÓN.
A la nostra classe s'aprecia un gran interès per les activitats que es proposen des de les matèries
1.2.- RECOLÇAMENT DE L'ALUMNAT.
Em sent estimat i recolzat en tot moment pels companys/es de classe
1.3.- RECOLÇAMENT DEL PROFESSORAT.
El professorat ens mostra confiança i suport en tots els casos
Creixement personal i orientació
2.1.- ORIENTACIÓN A LES TASQUES.
La majoria de les tasques que realitzem en les diferents classes tenen sentit per a mi i els done molt valor i importància
2.2.- COMPETITVIDAD.
Faig tot el que està en la meua mà per complir amb les meves obligacions acadèmiques
Observo massa competitivitat entre els companys/es de classe.
Sistema de manteniment i canvi
3.1.- ORDRE I ORGANITZACIÓ.
Estic convençut/da que a la meua classe la conducta és adequada en tot moment.
Hi ha un bon clima d'aula i bona organització
3.2.- CLARETAT DE LES REGLES I CONSEQÜÈNCIES
La classe sap quines són les regles i que passa si no es compleixen
Es compleixen les normes, generalment
3.3.- CONTROL DEL PROFESSORAT
Tot el professorat considera les normes de la mateixa forma i considera els mateixos criteris
Ens portem millor amb els professors inflexibles i donem la llauna als més condescendents
3.4.- INNOVACIÓN
Existeix certa monotonia o rutina en les classes, sempre fem el mateix o de la mateixa manera.
L'assignatura no m'aporta res de nou
M'avorreisc a les classes
No sol ser freqüent que reflexionem durant les classes
Adaptació basada en l'Escala d'Moos. CES "Classroom Enviconment Scale"
Cal valorar cada afirmació amb:
1 si et sembla que no estàs gens d'acord
2 una mica d'acord
3 tens dubtes
4 d'acord
5 absolutament d'acord
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada