diumenge, 25 d’abril del 2010
Una personalitat molt sensible a un entorn concret
S’esdevé que, en aquest període, l’alumnat és molt sensible al tracte que reben de l’entorn concret quotidià. Alumnes que a la seua casa tenen, pot ser, moltes dificultats, poden reaccionar positivament a un tracte cordial a l’aula, i al inrevés.
Les relacions amb el grup de companys/es generen també satisfacció o patiment, que quasi sempre repercuteix en el treball escolar, i per tant en la marxa acadèmica. Així, l’àmbit escolar i nosaltres, els docents, podem ajudar al nostre alumnat a construir una imatge correcta d’ell mateix, una representació adequada de les pròpies competències, a traves dels coneixements i l’experimentació que li provenen de diferents àrees de coneixement que s’imparteixen al centre.
En aquesta diversitat cadascun podrà trobar allò per al que està més capacitat, i que, encara que siga de forma parcial, li proporcionarà expectatives d’èxit.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada